Translate

piątek, 17 kwietnia 2015

19) Moje wiersze: Lekkie życie

Stoję sobie przed blokiem z paroma ziomami
Jesteśmy bardzo twardzi, gdy tak w kupie - nie sami

Podchodzą do mnie ludzie ze Strażnicą w ręku
Nie odczuwam przed nimi dziś żadnego lęku

Bardziej mnie to kręci, gdy w filmie Lord Vader
Cedzi tekst do Luck'a: "Ja jestem twój father"

Pani mówi do mnie - zostań moim bratem?
Wolę na imprezie wyrwać małolatę

Brać koks, lekkie prochy, chlać, chlać do upicia
Szybko skonsumować miłość mego życia

Co może być fajnego w rozmowie o Bogu?
Lepiej z kasy obrobić staruszkę na rogu

Przyjdźcie może jutro, albo innym razem
Dziś u mojej matki są ze świętym obrazem

Tymczasem ziomale szykują imprezę
Będzie moc i browarek, polecą talerze

Mamy lekkie życie, super, mega fajne
Zrobię coś głupiego, legalnie, nie tajnie

Jak mnie za dilerkę zgarnęły złe gliny
Powiedziałem: luzik - do mojej dziewczyny

Ona że masakra i pozamiatane
Bo jej miłość znikła, tak całkiem na amen

Odsiedziałem swoje, zeszło parę latek
Wróciłem na slamsy, po moją Renatę

Ale ta już dzieci ma i swą rodzinę
Na wieść o tym w gardle poczułem sprężynę

Może trzeba było czytać te Strażnice?
I wejść w nauki dla mnie totalnie dziewicze

Posłuchać o Bogu którym mi głosili
Bo przecież nie cofnę z życia ani chwili

Podjąłem decyzję w głębinach jestestwa
Odszukałem w Google tę Salę Królestwa

Przyjechałem rowerem
Przyjęto mnie dobrze

Dziś jestem pionierem
Mam torbę na biodrze

Pełną prawd o Stwórcy którego miłuję
Widzę sens tej pracy, już nie jestem zbójem

Teraz wciąż pomagam starym oraz młodym
W Biblii znaleźć życia sensowne powody

Wiem że z pracy takiej sam Jah się ucieszy
Podejmij ją Ty również - pośpiesz się, nie zgrzeszysz

2 komentarze:

  1. Chyba każdy z nas poznał takich jak ten, opisany powyżej.
    Wystarczy przyjść na Salę Królestwa.
    Można usłyszeć historie jakich człowiek sam by nie wymyślił... takie scenariusze pisze jedynie...życie.
    Siła Słowa Bożego nie zna granic.
    "Wszystko mogę w tym , który mnie umacnia"

    OdpowiedzUsuń